Naam:
Foto’s:
2243
Video’s:

Over ons

Ruim 8 maanden sabbatical, ruim 8 maanden reizen door Zuid- en Midden Amerika. De kinderen zijn het huis uit en staan op eigen benen, onze ouders zijn nog in goede gezondheid, "a once in a lifetime opportunity" met dank aan onze werkgevers die ons daartoe in de gelegenheid stellen.

Over onze reis

De vlucht is geboekt. Op 12 juli 2011 vliegen we van Amsterdam via Frankfurt naar Caracas in Venezuela. Twee backpacks, goede schoenen, een fototoestel, een notebook en twee e-readers en een Lonely Planet "Zuid Amerika" vormen de basis van deze reis. We zien wel hoe de reis zich ontwikkelt, maar we hopen via Columbia, Ecuador, Peru, Bolivia, Chili, Argentinia, Uruguay naar Brazilie te reizen. Vlak na kerst vliegen we dan naar Miami voor een cruise met de hele familie in het Caribisch gebied. Daarna via Mexico, Guatamala,Honduras, Costa Rica en Panama weer terug via Caracas naar Amsterdam op 25 maart 2012. We hebben er ongelooflijk veel zin in.

Bezochte landen

Wij hebben 67 landen (27%) bezocht:

Algerije, Andorra, Argentinië, Bahama's, België, Bolivia, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Honduras, India, Indonesië, Iran, Israël, Italië, Jamaica, Kaaimaneilanden, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Marokko, Monaco, Myanmar, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noord-Korea, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Portugal, Qatar, San Marino, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tonga, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.