Myanmar, Laos, Thailand

15 juli 2013 - Bangkok International Airport, Thailand

Goede vlucht gehad met een overstap in Moskou. In Bangkok meteen een vlucht geboekt naar Yangoon, de hoofdstad van Myanmar.  Ook op internet een hostel besproken met pick-up service vanaf het vliegveld en dat is wel lekker wanneer je om 17.35 in Yangoon aan gaat komen.

De planning is drie nachtjes in Yangoon en dan vliegen naar het Noorden van Myanmar naar Myitkyinia en dan met verschillende type rivierboten zuidwaarts afzakken via Sinbo, Bhamo, Shwegu en Katha  richting Bagan, Mandalay en Inle Lake. Daarna verder zuidwaarts naar Yangoon waar op 11 augustus onze vlucht teruggaat naar Bangkok. Misschien nog tijd voor een paar dagen aan het strand in Myanmar alvorens Thailand of Laos onveilig te gaan maken.

1. Tieme platje:
    15 juli 2013
    Fijn dat alles vlot is verlopen. Wensen jullie veel plezier en vaargenot. Liefs Mam en Pap
  2. Anne-Marie Pastoors:
    Wij zijn terug van ons tripje naar Duitsland en jullie zijn nu op pad.
    Fijne vakantie en ik kijk uit naar de vakantieverslagen, hopelijk lukt het om af en toe iets te laten horen.
    Groeten van Carel en Anne-Marie.