Welkom!

1 mei 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sander H.:
    6 juli 2011
    Hoi Jorna en Hans,
    Nog een klein weekje en dan is het zover, spannend.
    Heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar verhalen en uiteraard naar foto's van verre mooie oorden.
    Geniet ervan!
    groeten,
    Sander
  2. Tieme platje:
    13 juli 2011
    we zien jullie verhalen met belangstelling tegemoet. Geniet van volkeren en landen
  3. Anfred:
    13 juli 2011
    Hai Hans en Renee,

Als alles goed is gegaan zitten jullie nu heerlijk in Zuid-Amerika. De reis is begonnen, jippie!!!! Heerlijk, lekker genieten en relaxen. Heel veel plezier. Mis je nu al hoor Renee, haha. Xxxx Anfred
  4. Truus:
    14 juli 2011
    Hoop dat de reis naar de overkant goed is verlopen en jullie volgens plan liggen te bakken op het strand. Timing was uitstekend: hier is nu in alle hevigheid de herfst losgebarsten! Voor de tigste keer: ik hoop dat deze trip helemaal wordt wat jullie er van gedroomd hebben. Geniet-ze! Wacht met spanning op de verhalen.
    Groetjes, Truus
  5. Ruurd:
    16 september 2011
    hallo Hans,

Bedankt voor jouw mailtje van 16 september: erg leuk om iets van jullie te vernemen, vandaar ook mijn reactie. Ik ga zo enkele resiverlagen lezen om een beeld te krijgen bij de teksten die jij hebt getypt.

Mijn opleiding TL 3 start pas op 01 Oktober, maar woensdag 21 september zien wel elkaar wel weer in Nieuwegein, voor een update.

Hoop dat jij en Renee een voorspoedige en vooral ook leuke reis blijven hebben en wens jullie daarom het allerbeste! Pas daar goed op jezelf en vooral ook op elkaar, natuurlijk!

groeten,
    Ruurd